till mig

Lite nytt till den här morsan är på väg hem. 

Kände att jag var värd nya mjukisbyxor (då man slitit på de man har en hel del under graviditeten) blev även en mysig tröja samt två amningslinnen. Hade inga såna linnen sen innan, köpte bara amnings bh-ar. Eftersom jag la amningen på hyllan efter 1,5 månad så köpte jag därför inga heller, då behovet inte fanns. Vill ge de en ärlig chans denna gång, men vet att de blir barn på ersättning också. Så idag köpte jag även en låda med ersättning att ha hemma i skafferiet, känns lugnande att ha de hemma. Sen får vi se om de används eller inte, lika så linnerna men nu är vi redo för båda delarna. Och de känns lyxigt med nya kläder att få sätta på sig efter förlossningen (efter den berömda duschen) även om de bara är mjukis kläder :-)
Längtar så tills den stunden, tills allt är över och jag gjorde de (igen). 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul me lite fresch shopping :) *packa ner * check 😀

Svar: 😁🙋🏼😎👌🏻
Linn

2017-07-28 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback