vi har bestämt namn

När vi var i Eskilstuna här om dagen så hängde Selmas tights på en rea stång. Kunde inte hålla mig fast än bebisen inte behöver mer kläder. Fyndade dessa i stl 62 på halva priset. Hur gulligt är de inte att syskon matcha? Jag längtar.

Kanske skulle inlett inlägget med: ett par till Selma och ett par till Vilma. 

Ja, de blir en Vilma! Utan att jag ens tjatat eller ens pratat om de så sa Chrille i söndags kväll, bara sådär att de blir en Vilma. Ingen blev ju gladare än mig och nu pratar vi om henne som om de vore de naturligaste i världen och att de var bestämt sen dag ett. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Perfekt ❤️❣️🙌🏻 Älskade när han sa de

Svar: Me to 🤣👏🏻🤗❤️
Linn

2017-07-27 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback