den här helgen

Hej bloggen! 


Vilken helg. 
Heldag på parken Zoo i fredags. 
Igår var vi hos Anna som hade öppet hus med god mat och dryck då hon tagit examen. Hann knappt hem och byta om innan jag sen satt på tjejmiddag. 
Idag har vi flängt runt på lite affärer och fyllde bilen med en markis och blommor. Väl hemma så har mina fina vänner och familj ordnat med en baby shower för mig. Alltså man blir verkligen så rörd, även om jag "inte ville ha någon" förstå mig rätt, har haft min en gång och sen ska de inte dona för mig igen. Men där stod alla på baksidan och tittade upp på mig från balkongen när jag öppnade dörren. 
Vilket avslut på en grym helg. Fullt ös från dag ett så ikväll kommer jag att sova gott. De är kul ändå att bli sådär överraskad och sen få höra hur de knåpats bakom min rygg. Vissa saker faller såklart på plats. "Jaha var de därför vi skulle åka iväg" osv. 
Men ändå är man ju inte den som tar något för givet, framförallt inte när man lämnar hemmet i en enda röra (för att vara mig) och Chrille inte ens viker in kläderna i garderoben eller bäddar sängen. Till svars fick jag att "men då kanske du skulle misstänka något, för jag städar ju aldrig annars" och där har han en poäng.
Åter igen, tack alla som var där och fixat och donat för mig. De värmer i preggo hjärtat. 
Har såklart så mycket bilder från den här helgen. Tänkte bjuda på några nu, har knappt hunnit kolla igenom alla själv. Tjejerna har skickat massor men såklart vill man inte publicera något, jisses vad jag längtar tills jag får "bli mig själv igen". Framförallt efter man hamnar på bild, nej nu ska jag sluta larva mig. 
Här kommer ett gäng och nu är de dags att ta en dusch och sova :-) 



Kommentarer
Postat av: Chistin

Vilken panghelg och självklart ska du firas 😀 En graviditet skojar man inte bort 😉😉 dessutom tycker jag du är HUR snygg som helst, det är bara att kasta ut bilder 😘

Svar: Du är för bra Go du 😘❤️
Linn

2017-06-19 @ 07:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback