igår & idag

Igår blev de ingen uppdatering här i bloggen, de var full fart hela dagen. Vi tog tåget in till Södertälje jag och Selma där mamma sen plockade upp oss. Vi spenderade nationaldagen i Nykvarn. I folkparken så kom Bla Moraträsk och sjöng, de var spännande tyckte Selma och kände igen flera barnlåtar. 

Jag och mamma tyckte mest att de var varmt och trångt av allt folk så efter en stund gick vi till affären och köpte varsinn glass. 
Chrille hämtade oss sen efter jobbet och vi hann nästan inte mer än att äta upp middagen innan hans kompisar kom över på kvällsfika. Vi kunde sitta ute en stund inann vi sen gick in. 

Idag kan man inte sitta ute direkt och lär inte kunna göra på över en vecka. Prognosen bjuder på massa regn framöver, tråkigt då de känns som om hela Juni månad kommer bestå av regn. Hoppas de vänder. 

Vi tog iaf oss ut en stund efter frukost, gick till lekparken och promenaderade hem igen innan vi blev för blöta. 

Vi tog sen ett varmt bad och på med myskläderna. Åt frukt i soffan sen var de dags att sova middag. Väckte Selma efter 2,5 timma och jag somnade till jag med. Ganska mysigt med regnet utanför fönstret. 

Snart slutar Chrille jobbet och jag tänkte förbereda middagen lite, sätta på en maskin tvätt och allt sånt där ni vet.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är det bara som det ser ut på bilden (den längst ner) eller börjar Selma bli rödlätt? 😍

Svar: Hon har alltid varit de, bara att de syns mer ny när hon har fått mer hår... 🤗
Linn

2017-06-07 @ 20:43:51
Postat av: Mikaela

Jaså, har aldrig tänkt på det tidigare 😊 Så fint och unikt!

Svar: Ibland syns de mer o inland mindre beroende på ljudet typ 😌🙂
Linn

2017-06-08 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback