överraska

Igår överraskade vi Marina som fyller 50. 

De var kul att se hur Selma och Jolie lekte ihop den här gången, de hade så kul tillsammans och sprang runt i trädgården nästan hela tiden. De bjöds på grillat och jordgubbstårta och Chrille kom efter jobbet. Just nu så inväntar jag att hon ska somna, de märks att rutinerna varit rubbade under helgen då vi varit iväg både fredag och lördag. Igår somnade hon kl 23.00 och var varken hela bilresan hem. Tog sovmorgon till 10 imorse, skönt för mig men allt kommer efter och nu ligger hon i sängen och pratar med Chrille. Imorgon är de nog jag som får ställa klockan så vi kommer upp skapligt så hon somnar vid 20.00 som vanligt. Jaja, de var lite kort om gårdagen. Idag har vi inte gjort ett jota, bara myst hemma. 


Kommentarer
Postat av: I

Selmas toffs!!! Jag dööör 😀😘🌟🎀🙌🏻💡

Svar: 😅🤗😘😘😘👍
Linn

2017-06-12 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback