Sommar

Att vakna upp till ännu en härlig sommardag. De gillas. Jag och Selma har hängt ute på baksidan sen efter frukost, båda har badat i poolen och njutit av de fina vädret. Jag sitter så bra precis intill poolen i vår hängstol, där inne är de halvskugga och lagom soligt för mig just nu. Nu sover Selma middag och jag ligger på sängen. Ingenting jag har tid med någonstans. Om ca en halvtimma ska vi gå till tåget. Men just nu önska jag man fick ligga kvar här men jag ska istället duscha, göra mig ordning, packa skötväska, väcka Selma, klä på henne osv. Ja, ni hör ju själva. Istället ligger jag på sängen och uppdaterar bloggen. Nej, de här funkar inte. Dags att sätta lite fart och de är nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback