blä

Näe, nu är jag less! 


Hade nån förhoppning om att de bara var gravid illamående- spya igår men de gick lixom inte över. 
Sen 04 imorse kurrade magen, som då var helt tom. Två timmar senare så smyger jag upp i köket och får i mig lite yoghurt. Chrille går till jobbet strax därefter och han hinner jobba i drygt en timma innan jag ringer hem honom. Fick inte behålla yoghurten och inte heller två knäckemackor mitt på dagen, de vände i magen på två röda. De värsta är hungern. Jag är redan extra hundring som gravid, de lixom brinner i magen. Sen nån timma tillbaka fick jag dock behålla lite kräm med mjölk. Så nu mår jag bättre. Hoppas de vänder nu, orkar inte ligga här nere i sängen mer. Så himla tråkigt... 

Föresten så klev vi in i V17 idag. Har legat och tittat på flera avanitt av gravid vecka för vecka på youtube. Vissa avsnitt bjöd på en och annan förlossning. Först rinner tårarna av smärtan som de innebär, sen rinner de vidare av lyckan när allt är över blandat med lite hormoner också. Ja, då vet ni vad jag roat mig med idag. Haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback