måndag

Nu är vi hemkomna efter ett besök på öppna förskolan. Jag gillar mer och mer att gå dit för jag ser att Selma tycker de blir roligare för varje gång. Hon börjar även hänga med i vissa sånger med rörelserna, under sångstunden. Kul att se. 

Chrille kom förbi efter jobbet och stannade en stund medan vi fikade, sen åkte vi till Elkedjan här i vårt centrum och kollade tvättmaskin. Sagt och gjort, nu ligger den i bilen och vi väntar på min lillebror och Tompa som kommer hit senare under dagen för att agera bärhjälp och installera den nya maskinen. Snart kan jag tvätta igen, jippie! 

Idag köpte vi även färg till klädkammaren, jag hade förhoppningar om att den skulle börja målas redan nu. Men så var ju inte fallet, först kommer ju de där tråkiga förarbetet så som rivningar av tapet och spackel. Imorgon jobbar Chrille natt, sen är han ledig och då kan vi sätta fart på riktigt så blir de klart innan Vemdalen. Redan less på kaoset som sagt, de är en endaste labyrint där nere och i Selmas rum kommer man inte in och hennes säng är full med kläder så inatt sov hon mellan oss. 

Leka tittut bakom soffan är kul 👇🏻💞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback