mutor

Idag blev de mutor i form av korv med bröd, salta kex och en klämmis inne på affären för att få henne 👆🏻 att sitta kvar i vagnen. När man öppnar en vara innan man betalar den, de har jag tänkt att de ska jag aldrig göra men idag gjorde jag de hela två gånger. Selma ville hellre ner och springa runt men de accepterade vi inte, för då hade vi aldrig blivit klara. 

Två fulla kundvagnar senare så var vi påväg hem igen. Jag har skrivit de förut och gör de igen. Jag och Chrille är bäst på att storhandla. 
Nu ligger jag i sängen och ska hänga en tvätt som man nu ångrar man satte på, har även damm torkat alla ytor och tavlor ikväll. Något jag kunde roat mig med under dagen eller under den tiden Selma sov middag, men nej vi gör de nu istället. Typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Väntar på uppdatering om ultraljudet 😃

Svar: Här nu 😂😀
Linn

2017-03-23 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback