ordning & reda

Hej! 


Nu är jag helt slut. De har verkligen varit en riktig fixar dag. Tanken var att jag och Chrille skulle åkt till Ikea idag när han slutat jobbet, för att köpa hyllor till klädkammaren och sen hem och fixa ihop. 
Jag kunde dock inte "hålla mig" utan kavlade upp ärmarna och tog tag i de själv. Att få se den gigantiska högen med skit och inte skit sagta men säkert försvinna var som balsam för själen. När Selma sov middag så gick allt helt plötsligt mycket fortare så då beslöt jag att vi tar Ikea imorgon så fortsatte jag medan jag hade glöden uppe. Ytterligare två sopsäckar med kläder och sängkläder, handdukar ska till returen. Allt är omvikt och ligger snyggt och prydligt i sina lådor. Små krafs som jag samlade på mig där inne är numera på vinden och ja. Nu är de ordning och reda och jag behöver inte leta efter något för jag vet vart allt ligger. En sån skön känsla! 

Här kommer en före och efterbild men mer kommer sen när allt är på plats. Nu saknas en lång hylla ovanför alla trådbackar, listerna ska upp och sen vill jag ha en ny spegel som man sätter på väggen. 
Men de blev en ordentlig skillnad redan nu, nästan så jag vill sätta mig på min nya sittpuff med en kopp te ikväll och bara njuta av ordningen. Haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback