måndag

Hur kan jag vara så trött? 

Jag har ju inte gjort något idag plus att jag somnade på soffan medan Selma sov sin middag idag. Tanken var att vi skulle till öppna förskolan men vi vakade när de öppnade och sen orkade jag inte ge mig ut i de underbara vädret idag. Ironisk, de har haglat här hemma idag. Blä. Nyss låg vi ute och solade, men snart väder de igen. Peppar, peppar! 
Så idag har vi inte gjort mycket. Åkte till BVC en snabbis och fick krämer mot Selmas exem som dykt upp. Köpt lite blommor som ska ner i blomlådorna på balkongen. Men de får visst vänta en stund. Balkongen är nämligen under renovering, så imorse fick vi panelen riven och i veckan ska den bytas ut. Trät var alldeles ruttet. 
När de är klart så ska Chrille byta ut golvet, så de blir lika fint som på altanen. Ser fram emot att kunna ha öppen dörr och kunna gå ut där utan skor. Just nu är golvet så smutsigt och dåligt så de vill man helst inte. 

Jaja, nog om de. Nu ska jag krypa ner, natti :-) 

Idag valde jag mat och de blev tjockpannkaka med grädde och sylt. Gott tyckte jag och Selma medan Chrille inte tycker de är mat utan en efterrätt. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Förklaring på varför du är så trött= du är gravid kvinna 👍🌼👱🏻‍♀️

Svar: Hehe 😅😎❤️😘👏🏻
Linn

2017-05-08 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback