onsdag

Idag har vi hängt hemma hos Ida hela dagen tillsammans med Maria och så våra fyra barn på de. 

Efter jobbet hämtade Chrille oss, sen var de dags för middag, lekparkshäng och ett bad. Nu är Pippi filmen snart slut och Selma ska sova och vi ska luta oss tillbaka i soffan framför tvn med lite glass. Typ så har den här dagen spenderats :-) 
Imorogn tar Chrille helg och är ledig i två dagar då han jobbar lördag, söndag. Och vi ska som sagt fokusera på att få balkongen klar, så imorogn ska de shoppas brädor. 

Idag gick vi in i vecka 27. Veckorna går som sagt fort och de har slagit mig nu. Hormonerna gör sig påminda och jag har fällt en och annan tår de senaste kvällarna. Skräckblandad förtjusning inför förlossningen. Dagen med stort D. Dagen vi kommer få träffa vår andra dotter, dagen då jag kommer få uppleva den där vidriga smärtan igen. Dagen kommer och de går inte att backa bandet. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte börjar bli rädd. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hejar på dig från början till slut! ❤

Svar: ❤️😘
Linn

2017-05-11 @ 00:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback