provköra

Hej varma torsdag! 


Även om inte solen ligger på så är de verkligen så varmt och kvavt ute. Känns nästan som man är utomlands. Kontrast från gårdagens väder om inte annat. 
Igår hämtade jag ut paket på posten, nu kom äntligen sufletten och locket till vagnen. Nu är vagnen helt komplett och jag var såklart tvungen att sätta ihop den som en dubbelvagn. Passade då på att rengöra den, så nu är en som ny igen (en liten stund till). Galet att vi inom loppet av tre månader kommer ha en bebis i liggdelen. 
Nöjd är jag iaf, snygg är den och lätt att köra trotts att den blir bredare. 
När jag tog bort liggdelen så passade jag på att sätta på sommarsufletten till Selma. Känns som de är okej nu när vi snart går in i juni månad. 

Från de ena till de andra så slutar Chrille snart jobbet och går på helg. De har vi sett fram emot allihopa :-) 

Tänkt att mina blommor som jag köpte för exakt två veckor sen blommor än och håller sig fina. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback