sommarvärme i maj!

Ja vad säger vi? Vilken dag, hörni!


Jag är nog inte ensam om att vara solbränd på bröstet nu. Vi har varit ute precis hela dagen, i skrivandes stund sitter jag ute på balkongen i shorts och T-shirt och har precis ätit glass och klockan är strax över 21. De säger ju en del. 
Vi har både ätit frukost, lunch och middag ute på baksidan idag. Åt super god hemmagjord hamburgare som Chrille grillade med grillad bacon på. Nu stillade de min hamburgare- craving en stund. Varit sugen sen jag såg på "värdens bästa burgare" på tv här om dagen. Emma har varit här också, hela dagen lång. De var mysigt att ses! 
Ja vi har egentligen inte gjort mer än att ätit gott och glassat i solen, men de kommer man leva länge på. 

Selma ville se på Pippi innan middagen, så hon fick sitta ute och kolla i endast blöja samt äta salta pinnar. Fredagsmys för både stora och små. 

Denna hetta fick mig precis att påminnas om att faktiskt byta täcke nu. Har så kallade sommartäcken och vanliga täcken hemma. Svettades hjäl inatt under mitt duntäcke (hatar att sova utan) så en renbäddning med tunt täcke och en dusch på de här så chekar jag ut för idag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback