vila när barnet vilar

Selma sover middag sen en timma tillbaka, jag har också passat på att vila. 

Fom nu försöker jag ta vara på stunderna hon sover (om jag är hemma) genom att också vila mig. Tidigare har jag alltid känt ett behov av att fixa med något, städa och plocka. Nu känner jag behov av att vila kroppen som blir tyngre och större. Sen blir möjligheterna för att vila ännu mindre så varför inte passa på nu. Dessutom låg jag väldigt bra på en filt i solen, men nu kurrar magen. Måste in och äta! 
Annars så håller vi oss hemma idag med, inväntar en leverans från DHL de skulle komma mellan 10-14 så de är bara att fortsätta att vänta. Vi har beställt något till altanen, de blev varken launge gupp eller två fåtöljer, de blev något annat. Visar er sen när den är på plats :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback