lugnt

Fredag! 

En trött och seg fredag för vår del. Chrille är ledig och tanken var väl att komma iväg på något, eller iaf komma utanför dörren men de blev aldrig så. Eller just nu tog Chrille och Selma bilen till affären för att inhandla lite fredagsmys. Ibland kommer vissa dagar aldrig igång och ibland är de så skönt. 
Disken och tvätten kan vänta lite till och jag kan fortsätta slösurfa på Black Friday erbjudanden på telefonen medan Vilma sover gott i min famn. 
Lite nytta har vi dock fått gjort. Chrille har höjt upp spjälsängen och jag har bäddat den med spjälsängsskydd osv. För nu sover Selma bara i växasängen. Vi har även bytt plats på två vägglampor och här om dagen kom en sänghimmel upp. Under den med lite belysning, ja där vill man verkligen ligga och sova. Och på tal om de så går nattningarna som på räls. Hon har inte gått upp ur sängen på flera dagar utan vi pussar henne godnatt och lämnar rummet, så skönt att de funkar.
Vilma vill knappt ligga i sitt babynest mellan oss, utan helst på mig, eller tillbaka i magen typ. Närhet delux på den bebisen så de ska bli spännande att se när hon ska sova i spjälsängen, eller ens sin vagga. Jaja, en sak i taget och allt har sin tid. Ha en fortsatt bra fredag alla ni :-) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback