snö & vinterkläder

Idag kom den första snön! 
Dock var den inte här för att stanna men visst var de mysigt den korta stunden som de ändå var vitt utanför förnstret. 

(null)

(null)

Frostigt var de ändå och de håller i sig, så innan dagens promenad satte jag på barnen varsin overall. För någon månad sen sa vi att förra årets overall fick hänga på även denna vinter. Tyckte ändå den satt bra när jag provade. Tog tillbaka de idag, eller så har ungen växt på den korta stunden. För idag var den kort, kort i både armar och ben så de var bara att köpa en ny. Just overaller och vinterkläder överlag är löjligt dyrt. 
Dock hittade jag en på rean som även fått jätte bra resensioner så håller tummarna på att denna blir bra i år. Även en ny riktigt varm mössa fick de bli. Så nu hoppas vi Selma håller sig varm i vinter. Vimla får ärva på efter syrran även om de lockade att köpa matchande babyoverall till henne, men de hade varit onödigt då de finns till henne. 
(null)

(null)
Nu har jag kikat klart på veckans bachelor avsnitt och de är alltid lika tråkigt att vänta tills måndag. Haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback