hej

Vilken mysig kväll de blev hos mamma och Tomas igår tillsammans med min lillebror och tjej. 

Vi åt middag och så satt vi uppe ute på altan med brasa och tända ljus. Idol på i bakgrunden och Selma sprang omkring i pyjamas och studsade fram till 23 när vi packade in oss i bilen. Vilma hon åkte runt från famn till famn. 
Innan dess så startade vi gårdagen med ett besök på öppna förskolan samt lite shopping. Tog en sväng till Södertälje innan vi åkte vidare mot mamma igår. Selmas garderob uppdaterades med massa nya plagg. Finns så mycket fint i butikerna nu, framförallt på flickavdelningen. Måste visa sen! 

Nu är de även dags att kicka igång denna dag. Chrilles mamma kommer snart över och hälsar på och stannar över natten, så om man skulle ta och klä på oss. Har bara ätit frukost här hemma. Idag går jag in på dag nr tre som viktväktare och visst är de ingen konst när man får äta så gott ändå. Kesoröra på skinka, purjolök, paprika och citronpeppar på mackan samt en liten smoothie på vaniljyoughurt, banan och fryst ananas blev de till frukost idag. 

Igår hade jag tillräckligt med points kvar till kvällen så då fick jag äntligen min choklad, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback