Hjälp!

(null)

Kan någon vänlig själ tala om för mig varför nästan alla mina bilder är såhär suddiga sen jag uppdaterade telefonen? Ser ni utropsteckenet i högra hörnet? Så är de på alla suddiga bilder, så tråkigt. Har försökt googla till mig ett svar men fattar inte halv sju. Hoppas de försvinner snart, vore så tråkigt om alla bilder är förstörda nu? 
Känns även som att de är dags för en ny telefon snart. Den här har snart gjort sitt. Spricka i skärmen, hör knappt när man pratar i telefonen (utan lurar) och de känns även som att kameran blivit sämre, om den nu kan bli de? Förut fick jag iaf finare och skarpare bilder! 

Dagens positiva och lite roligare var iaf att vi fick besök av Ida, Maria och alla barnen. Samt ett minus på vågen hos viktväktarna ikväll. -1kg exakt visade den idag. Jag kommer vara nöjd såfort de är ett minus, även om de är kul när de är mer. Men jag har god tid på mig, lång tid kvar till bikini säsong, haha. 

Kommentarer
Postat av: Li

Jag har aldrig råkat ut för utropstecknet men jag googlade lite. En person skriver att det beror på att bilderna är sparade som högupplösta i iCloud men visas i låg upplösning i telefonen. Därav att dem är suddiga. Vet dock inte hur du åtgärdar problemet. Ring supporten 👍

Svar: Tack för att du engagerade dig :) dock så har problemen tydligen löst sig själv under natten för nu är de som vanligt igen, så ja är glad 😂🙌🏻😀🤜🏻
Linn

2017-10-26 @ 09:02:38
Postat av: Li

Det var så lite. Jag blev själv nyfiken 🙈 kanske det ordnade sig pga säkerhetskopiering mot iCloud. Det brukar väl ske på natten.

Svar: Ja kanske... 😀👌🏻✌🏻
Linn

2017-10-26 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback