Söndag

Jaha när man loggar in här så har appen uppdaterats och ser inte alls likadant ut som sist jag bloggade. Sånt gillar inte jag, haha. 

Nu är iaf frukosten uppäten och klockan är 10.30 så skönt. 
Den här helgen har varit den lugnaste på länge, vi har bara varit hemma. Bara vi. Skönt faktiskt, jag som annars alltid brukar känna att vi måste komma hemifrån eller likande när Chrille har ledig helg. Men inte nu, kanske har och göra med att vi har fixat rummen där nere och sprungit på Ikea på sistonde.  Så nu var de helt enkelt skönt att inte ha måsten. 
Snart ska vi iaf gå ut och gå, vi har promenerat hela helgen. I fredags gick vi över en mil och igår en kortare runda, men bättre än inget. Idag skulle jag även vilja städa lite och vika in tvätt, så mer än så händer inte idag. 
(null)

(null)

Knäcke med keso och kvarg eller en smoothie om jag orkar göra de, är standard frukost här nu mera. Gott och frächt men idag när Chrille åt sin ägg och bacon frukost och sköljde ner med ett glas oboy, ja då ville jag byta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback