🌾

PĂ„vĂ€gen hem frĂ„n affĂ€ren idag sĂ„ stannade Selma och plockade blommor, sĂ„ söt. Den lilla buketten pryder numera köksbordet. 

Mata ankorna gjorde vi ocksĂ„, bland de bĂ€sta hon vet. 
För övrigt sĂ„ hade jag en bra natt, Yey! Vilma vaknade bara hungrig en gĂ„ng och somnade sen om pĂ„ detamma. Dock sover hon mestadels pĂ„ mig, sĂ„ visst Ă€r man lite stel nĂ€r man vaknar. Men ska inte klaga. Vill hon ha nĂ€rhet, ska hon fĂ„ de men fast Ă€n de Ă€r super mysigt sĂ„ sover jag absolut bĂ€st utan en bebis pĂ„ bröstet. Men likabra att njuta av nuet antar jag, snart tar dom vĂ€l studenten eller nĂ„tt. 

Jusde, igĂ„rkvĂ€ll tog jag bort plĂ„stret efter snittet. Var sĂ„ nervös, kallsvettades och blev svag i benen. Helt i onödan, Ă€rret ser jĂ€tte fint ut, redan. Dock kliar de sĂ„ mycket att jag hĂ„ller pĂ„ att bli tokig. Men de Ă€r vĂ€l bra antar jag? Ett tecken pĂ„ att de lĂ€ker om jag inte har helt fel. 

Viktigt att lukta pĂ„ blommorna ocksĂ„! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback