fredag

Imorse traskade vi iväg till öppna förskolan. Vilma sov sig igenom hela besöket och lite till. Vaknade efter 4,5 timma. Så de var inga problem för mig att vara där med två barn. 

Idag märkte jag att sångerna verkligen fastnat för Selma. Hon följde med med rörelser genom hela sångstunden, pekade på alla kropsdelar, dansade och gungade till musiken. Hon var jätte duktig, stolt mamma. 
De blev frukost för mig med te och macka på plats. Man prioriterar helt klart sig själv sist just nu och de tar tid att komma utanför dörren. Trots de hade jag förberett kvällen innan genom att packat skötväskan och lagt fram kläder till barnen. 

Idag jobbar Chrille kväll. Vi är annars bortskämda med att ha honom hemma på fredagar men denna var de visst dags att jobba. Så ikväll blir de fredagsmys på egenhand framför idol. Men tacosen hoppar vi, får bli något som går ännu snabbare dvs ;-)

Selma ville bädda ner "Vilma" i sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback