hej på er

Och så var de redan lördag kväll. Ja, bloggen är som sagt inte prio ett just nu som ni säkert märker. Så mycket annat helt enkelt. 

För att sammanfatta helgen lite snabbt hittills så har den varit bra. Igår åkte vi till Strängnäs för att handla, skönt att få komma hemifrån och se något annat en stund, där av åkte vi dit. Hem igen för att ha "the original fredagsmys kväll med familjen" taco, idol och godis. Utom de så satte Chrille upp alla nya lampor i köket, jag blev helnöjd. 

Idag startade dagen med en långpromenad, eller den startade egentligen med en skön sovmorgon till 9.30. De tackade jag för. 
Efter promenaden gick vi hemåt för att sen invänta Alexandra, Phille och tjejerna som kom över på middag. Full rulle med två tjejer och två små bebisar. Men mysigt var de. 

Nu är de dags att snart slänga in handduken känner jag. Hoppas (som vanligt) på en bra natt. Och nätterna har blivit bättre, igår choklade hon mig med att ha sovit hela natten och vakade 5.30. Så skönt med ett par timmar sammanhängande sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback