öppna förskolan

Idag blev de en förmiddag på öppna förskolan, Vilma sov sig igenom vistelsen i babyskyddet. Selma tyckte de var jätte kul, nu hade vi inte varit där på länge eftersom de varit stängt under sommaren. Kul var de även för mig, eftersom jag fick träffa tjejerna och alla barnen. 

Trodde dock de skulle bli tjuriga miner från Selmas sida, då hon inte sov middag idag. Men som tur var inte, får se när hon deckar ikväll. Hon som annars gärna sover två timmar mitt på dagen. Dock ska de bli skönt den dagen vilan upphör helt, med tanke på att den ibland förstör och jag hela tiden måste tänka "hon måste sova mellan dessa tider". Samtidigt är den guld värd när vi bara är hemma, oplanerade dagar. Då är de skönt med egentid. 

Håret växer sakta men säkert... idag blev tofsen lite större än sist när vi testade och de var på midsommar tror jag. 

/ mamman som längtar efter hår. Haha. 


Kommentarer
Postat av: Lucas

😍👶🏼👶🏼❤️puss

Svar: 😘😘
Linn

2017-09-12 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback