verkligheten

Tänk att vi snart har en 2 åring här hemma, ja tiden går verkligen så fort. 

Om dryga tre veckor har vi vårt andra barnkalas och igår kväll shoppade jag en klänning att ha på självaste födelsedagen. 
Fyndade den för halva priset, så nu blev priset överenskommit. Blir fint med svarta strumpbyxor till tror jag.

För övrigt så har jag idag testat på livet som tvåbarnsmamma på rikigt. Chrille skulle in och jobba ett par timmar så jag gjorde morgon själv med båda barnen för första gången. De gick hur bra som helst, hade förväntat mig ett kaos. 

Den stora skillnaden var att allt (såklart) tar dubbelt så lång tid. Nu var de två magar att mätta, två blöjor som skulle bytas, två att klä. Sen skulle en säng bäddas, en maskin tvätt sättas på och jag själv skulle sätta på mig något innan vi sen kunde gå upp på övervåningen. Nu är Chrille hemma med oss i drygt en vecka till sen börjar verkligheten här hemma ensam med två små på dagarna! 


Kommentarer
Postat av: Ida

Det grejar du utan några som helst problem :)

Svar: ❤️
Linn

2017-09-07 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback