dagen som gått

Och där satte jag mig precis i soffan, så skönt. Ångesten som uppstår dock när man har en tvätt att hänga, men den kan och andra sidan Chrille ta. 
Idag har jag fått massa gjort här hemma och de känns så skönt. De märks att man knappt hinner med hushållet längre. Två små och Chrille som jobbar längre dagar. 
Men idag har jag storstädat så de heter duga, doftar gott av luktar Ajax skurmedel här hemma. Skickade ner Chrille på att bada barnen länge så passade jag på att skura alla golv osv. 

Idag kändes Selma lite piggare så vi tog oss ut efter frukost. Vi tog oss en barnvagnspromenad runt kvarteret, hon fick premiär gå med sin dockvagn ute. Så söt & stolt. 

(null)

(null)

Sen fick även hon hoppa i vagnen och jag tog mig en två timmars lång promenad, så skönt att få komma ut och gå i de fina vädret. 

(null)

Efter så lång tid i vagnen, mestadels vaken så var man värld en glass! Man måste ju locka med något ibland när man vill ut och motionera. 

(null)

(null)

Nu förtiden sen Chrille bytt jobb är de jag som står för vardagsmaten. Jag "kan ju inte laga mat" då han har lagat all mat alla dess år. Eftersom han har ett stort intresse för matlagning så har de fallit sig naturligt att han  alltid lagar. Idag fick jag dock till de. Kyckling med tomatsås och ost i ugn. Till de pasta och sallad, det kommer jag göra igen. 

(null)

(null)

Nu är Chrille i affären och handlar en chokladbit till mig. En VV vänlig lohilo choklad som jag helst hade bytt ut mot en stor marabou eller en kexchoklad, men denna är absolut god den med. Bara jag som är så sugen på allt hela tiden just nu. Allt jag inte bör vara sugen på. 

Avslutar inlägget med massa bilder på den här lilla sötnosen, vill bara äta upp henne! 
Jaha! De kanske är henne jag bör äta och inte choklad.... 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback