egentid med tjejerna

Redan söndag. Har nästan lite söndagsångest fast man är föräldrarledig men denhär helgen gick för fort helt enkelt. 
Tiden går fort när man har roligt och igår var en sån dag. 
Efter frukost åkte jag iväg till gymmet en timma, bästa starten på dagen. 
Vi tog oss sen ut på en liten promenad för att mata ankorna och sen stannade vi i lekparken. Hemma igen började jag att göra mig ordning. Fick en sån "från förr känsla" var på nedervåningen helt själv, lyssnade på musik och drack ett glas vin medan jag provade kläder jag inte kunnat ha på mig sen jag bodde i Södertälje. 
Jessica kom sen förbi på ett glas innan vi mötte upp de andra tjejerna. 
Vi behövde visst inte komma långt hemifrån för att få god mat. Igår provade jag resturang Briston här i Gnesta för för första gången och de var riktigt bra mat. 
En super trevlig kväll med gott att äta och dricka. De var så välbehövligt att få komma hemifrån en stund. Att ses utan barn och killar, att ses överhuvudtaget. Vi ses väldigt sällan nu, annat var de förut när de flesta var mammalediga. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback