en annan sida mammalivet

Denna dag kunde jag klara mig utan. 
Sjukstugan håller i sig och Selmas mående har vänt plötsligt. Upp som en sol och ner som en pannkaka. Misstänkte även öronflamation tidigare idag men nu mår hon bra igen, som tur är. Måste varit den envisa förkylningen som satte sig även i öronen. Dom svullnade iaf upp och blev röda, hon skrek konstant i en halvtimma och sa att hon hade ont i öronen. Jaja, utöver de så har jag hunnit med att skura en toalett. Tänkte ta mig ut på en promenad mitt på dagen, men kom sen på att de inte var en jätte bra ide. Får inte styr på ena däcket som jag lagat nu tre gånger. De visar sig att hela däcket är helt färdigt så de hjälpte inte med att byta slangen, men de var värt ett försök innan man köpte ett nytt. Så de nya borde komma på posten vilken dag som helst. 
Ja, roligare än så var vi inte haft idag. Har nästan tinnitus i öronen efter allt gnäll och gråt från båda kidsen. Men vet ni vad, såna dagar har vi alla, bara kanske inte de man väljer att dela med sig av på Insta eller bloggen. 

(null)

(null)

Pappan var mer än välkommen hem idag som man förövrigt kan dra i tuttarna ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback