.

(null)

En skön vårdag med picknick i lekparken efter en långpromenad blev de för vår del idag. Selma är på bättringsvägen men såklart är Vilma sämre. Nackdelen med att ha två kids i sjuktider. När den ena blir bra så är de den andras tur, går ju inte att undvika att de inte smittar varandra heller. 

Nu ska jag snart sova, så trött efter natten som var som inte innefattade alldeles för mycket sömn. Vilma fick feber och höll mig vaken från 02 och ett tag frammåt. Slutade med att jag satte mig med henne i famnen på soffan så somnade hon sillslut. Dumma feber! 

Jaha imorgonbitti åker Chrille till Gotland över helgen så som sagt inte allt för passande just nu med tanke på sjukstuga och överkänsliga, griniga barn. Men unnar honom de såklart, tycker de är kul att han åker iväg och fiskar med mammas Tompa, min morbror Tomas och så min morfar. Ett gäng mellan 30-75 år, dom kommer nog att få kul och förhoppningsvis får dom en fisk också. 
De ska iaf bli jätte mysigt att mamma kommer över på lördag och sover över. Då får vi verkligen en heldag och så lite kvalitetstid på kvällen när barnen somnat. Tanken är att vi ska till badhuset på förmiddagen, men vi får se hur de blir med den saken nu. Bra blir de i vilket fall som helst! 

Juste, slutligen. Viktväktarna idag, tänkte först hoppa över de igen men de funkar ju inte i längden. Vågen visade +0.2kg och jag är jätte nöjd, fast de visade plus. Efter påskveckan var de betydligt mer än två hekto så de går ändå åt rätt håll igen. Så dags att kämpa vidade men motivationen tryter verkligen just nu. Blä! 
Nej nu åker ögonlocken hiss. Godnatt på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback