Ikea & vägning

(null)

(null)

(null)

Idag var jag alldeles för rastlös för att spendera en dag hemma. 
Så in med vagn och ungar i bilen och upp mot Ikea för att titta på saker till nya boendet. 
Idag tittade jag mest som sagt, kul att känna och klämma på vissa saker vi tänkt köpa. Kollade också ut potentiella förvaringsmöbler osv. Vi tog också en fika och så hittade vi (till selmas stora lycka) katten. Den där gosedjurs katten finns nämligen på öppna förskolan och den leker hon alltid med där och vill ta med den hem varje gång. Ikväll sover hon med sin egna. 
Efter Ikea tog vi en runda i lite andra affärer innan vi packade in oss i bilen igen. 
Tackar verkligen för grymt snälla barn idag. Tog ut dom från vagnen under lunch/ fika stunden på Ikea. Bytte en blöja i bakluckan på bilen innan hemgång på Vilma. Att åka iväg sådär med två små kan ju verkligen funka eller så gör de det inte. 

Ikväll var de också dags för viktväktarna. Vägning och möte. Jag var aldrig där förra veckan, har också slutat räkna, pillat i mig glass, pizza, alkohol, godis och så vidare. Antar att mina långa promenader räddat mig för vågen visade nämligen -1,1kg. Blev glatt överraskad. Till och med Chrille frågade mig här om dagen om jag slutat med VV för jag äter mer, onyttigare och något gott var och varannan dag. Men detta gav mig ändå ny motivation, nu ska jag ta mig hela vägen till mål. Bara 3,1kg kvar tills dess. Hela -22,7kg visar vågen nu sen start i oktober. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback