Madicken klänning

(null)

(null)

(null)

(null)

Två nya klänningar till "samlingen" som sagt är de där med matchning ett nytt intresse. 
Klänningarna är från hm och är så fina, billiga var dom också. 99kr/ st synd de inte fanns i fler färger som jag gillade. B

Söndag idag som sagt var, hemma med en febrig tjej. Selma är inte längte bara väldigt förkyld och hostig utan även varmt som en kamin. En isglass är allt hon fått i sig på ett dygn. 
Jaja, hellre att de kommer nu än nästa vecka. För då blir Chrille borta i fyra dagar, han ska till Gotland och fiska med min släkt. Så vi blir ensamma hemma, så då passar de bättre att de kommer nu kanske. 

Näe, nu tycker jag att de kan bli kväll. Har så mycket bra på tv att titta på idag, haha. 
Nya Beckfilmen kommer ut ikväll, sen har vi ett avsnitt av Robinson och sommaren med släkten. Har också en Lohiloglass som väntar på mig i frysen så klockan kan gärna få gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback