mitt i natten tankar

Usch vad jag känner mig tråkig när man somnar 21.30 på soffan en fredagkväll. Men skyller på natten som var. 
Vilma sover numera hela nätter sen ungefär två veckor tillbaka kanske mer. Hur som, inatt blev de hungrigt vid 03.30 så jag gjorde ordning en flaska med välling och hon somnar om. Dock inte jag, då tar jag upp telefonen och börjar googla massa insperation till nya huset. De är inte så smart att ta upp telefonen i de där läget men jag blev ju så pigg. 
Chrille föreslog förut att vi skulle lacka om luckorna i ljusgrått och jag måste nog haka på den idéen. Känns trots allt nästan dumt att byta ut/ göra om ett kök som är sprillans. Men vi vill sätta vår prägel på de. Så ett ljusgrått kök blir de, knoppar och handtag i mässing och likaså en blandare i mässing. Båda är nöjda med idéen. 
Först var vi inne på att byta kakel bara men mässing knoppar mot de grå luckorna är en fin kombo tycker vi. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jo. Idag åkte jag och barnen till nya radhuset igen. Var och hämtade nycklarna hos mäklaren och lånar dom över helgen, så kan jag visa mamma som kommer över på söndag. Kunde såklart inte hålla mig så vi åkte dit efter öppna förskolan haha. Finns såklart absolut ingenting att göra. Man får inte ens bli kissnödig för inte ens en toarulle finns. 
Men mår bra av att bara få åka dit och titta lite, sen åkte vi hem och har ätit gott och fredagsmyst med glass och färska hallon i soffan. 

(null)

(null)

Godnatt på er :-) 

Kommentarer
Postat av: Li

Vi renoverade vårt kök förra våren och valde grått kök med mässingsknoppar. Såå nöjd! Tror ni kommer bli det också :)

Svar: Ja de är så snyggt tror också de🙌🏻😍
Linn

2018-04-27 @ 23:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback