soliga fredag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken fredag hörni! 
Alla mössor och jackor åkte av när de var dags att äta lunch på torekällberget. Vi radade upp oss uppe vid scenen och solen värmde så pass att jag satte mig i linne, så skönt att fä känna lite sol som tar. Dock påmindes jag om att de är dags att inhandla en ny solskyddsfaktor. 
Vi hade iaf en mysig dag tillsammans med Ida, Katta, Alexandra och alla åtta kids. 
Avslutade med en glass på fiket innan vi åkte hemåt igen. 

Nu tänkte jag sova, som alltid efter mina kvälls inlägg, de är nu man hinner och orkar blogga helt enklet. 
Imorgon kommer som sagt mamma hit, hon stannar även över natten och de ska bli så mysigt. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback