första dagen på förskola

(null)

(null)

Tryggt att hålla bästisarna i handen på första dagen på förskolan. 
Allt gick super idag. Selma var lite blyg till en början, sen sjöng hon med på sångstunden, lekte med barnen, satt ner och lyssnade på sagor hos nya fröken samt lekte med trolldeg med Maja och Elton. 
Selma tittade knappt på mig och redan imorgon ska jag sätta mig i personalrummet och gå ifrån en stund. 

När vi kom hem så var killarna igång med nya kaklet. Imorgon ska de fogas och göras klart de sista. Är så galet jäkla nöjd med resultatet hittills. Helt nytt kök! 
Killarna var super duktiga och kämpade på hela dagen lång. Flax hade vi även med plattorna, alla gick åt. Så blev svettigt i slutet, då jag inte trodde de skulle räcka. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Sofiee

Woow!!!!!! Galet snyggt😍

Svar: Taaaack 😘😘
Linn

2018-08-28 @ 20:17:10
Postat av: Idis

Dreamy

Svar: 🙌🏻🙌🏻😘
Linn

2018-08-28 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback