lite att se fram emot

En är på förskolan och en sover sen en stund tillbaka. Jag? Jag njuuuuter av lugnet och en kopp te i soffan.

Selma ska hämtas klockan 12 idag. Så vi mjukstartar med 3 timmars dagar eftersom jag ändå är hemma. Dock känner jag inte att jag behöver vara där, idag var jag med en liten stund innan de hade fruktstund. 

Redan fredag imorgon, den här veckan har gått super fort. 
Imorgon kväll ska jag och Ida ta tåget till Tälje, möta upp Emma för att sätta oss och ta ett glas och ta igen lite förlorad tid. Ska bli så mysigt!
Vi får dock inte bli så långvariga för på lördag ska vi till kolmården tillsammans med familjerna. 

Och snart är de bröllop. Jessica och Erik gifter sig nu i september och jag har beställt hem denna outfit. Kände verkligen inte för att ha klänning, så en kjol i mocka, linne och fjärilar i öronen får de bli för mig. Om de passar vill säga, har ingen plan B så håller tummarna på detta nu. 

(null)
(null)

(null)

Ha en fin torsdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback