så redo

Så skönt att avsluta dagen med en långprommis tillsammans med Ida. 

(null)

(null)

Dagens middag blev chiliconcarne fast med majs för min del, skippar gärna bönorna. 

Låt gärna dagarna gå fort fram tills nästa fredag nu. Så taggad på att åka iväg och lämna tvätt, disk och att just planera en middag. Och allt vad de heter... 

Denna resa har varit planerad i ett år så de har känns som en evighet och så långt bort. Minns i vintras när vi promenerar över isen med Selma i pulkan och ett flygplan åker över oss. Hon pekar och säger "Selma åka flygplan med mormor och morfar i sommar". Ja, de är snaaaart dags. 


Kommentarer
Postat av: Li

Åker ni på Vilmas 1-årsdag? :) vi åker till Spanien i september.. på Waldemars 3-årsdag 🙈

Svar: Ja, de stämmer. Eftersom vi reser med en stor del av min familj så får vi fira tillsammans där. Så har vi lite kalas för Chrilles familj på söndag. Men de lär inte gå nån nöd på kidsen som får fira födelsedagarna utrikes 🏝🙌🏻😬
Linn

2018-08-08 @ 23:20:10
Postat av: Li

Nej det är samma här. Vi åker med min familj så farmor och farfar får vi fira med dagen innan bara. Barnen är fortfarande för små för att förstå också. :) hoppas ni får en fantastisk resa. Tänk att våra små snart fyller 1 år. Helt galet 😩

Svar: Mysigt 😀

Jag vet. Ångest över att det här året har gått SÅ fort. I mitt huvud är hon fortfarande fyra månader 😂
Linn

2018-08-09 @ 07:43:05
Postat av: Li

Nej det är samma här. Vi åker med min familj så farmor och farfar får vi fira med dagen innan bara. Barnen är fortfarande för små för att förstå också. :) hoppas ni får en fantastisk resa. Tänk att våra små snart fyller 1 år. Helt galet 😩

2018-08-09 @ 07:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback