snart helg

Idag tog vi oss lekparken i Björnlunda. Så magiskt fint där ute precis intill vattnet. 
Barnen fick gå loss bäst de orkade, Vilma somnade och Selma sa själv att hon ville åka hem efter två timmar. Så de blev lagom rastade. 
Så tråkigt nu i dessa vattkopp tider. Hade gärna gått upp till öppna förskolan imorogn ex. 
Stackars Vilma har ikväll även fått koppor i munnen :-( tycker verkligen synd om henne just nu. Selma har fått fler på benen så hon sover med strumpbyxor ikväll för att förhindra allt kliande. Hon är en expert på att klia sig i sömnen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Godnatt från oss! 

Imorogn är det äntligen fredag och ledig helg. Veckan har konstigt nog gått jätte fort. Vardagsrums mattan verkar visst hitta hit tillslut. En kille från post nord ringde idag så imorogn förmiddag blir den levererad. Men de tror jag inte på förns jag ser de, hehe. 

Så ikväll har jag roat mig med att dammsuga och skurat golv. Alla små möbler är undanplockade och jag är redo för att rulla ut den där mattan nu. 
Visar såklart bilder sen för den intresserade. Natti natti. 

Kommentarer
Postat av: Li

Stackars tjejorna. Låter jättejobbigt. 😢 hoppas det vänder snart och börjar bli bättre. Här hemma dras vi med halsfluss men det går ju iaf att medicinera. Krya på er och hoppas ni får en trevlig helg!

Svar: Tack fina du! Och detsamma till er 🤗
Linn

2018-12-07 @ 07:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback