att spara

(null)

Här ser ni 18 1liters ABSOLUT vodka flaskor uppradade på vårt köksgolv. De är något heligt över dessa flaskor. Flaskor Chrille har sparat i 10 års tid. 
Minns när vi träffades för 10 år sen och han stolt visade upp sin lilla samling med sprit. Hur de sådär snyggt fick vara en stor del av inredningen i vardagsrummet. Sen flera år tillbaka har de dock stått i förrådet och väntat på bättre tider. Och snart är tiden inne för dessa flaskor. På lördag får de äntligen öppnas. Förut i mina festligaste dagar så kunde jag nästan bli irriterad på honom att han aldrig öppnade nån. Party tjej som man var såg ju flera tillfällen att få ta del av en. Men han svarade alltid att de ska öppnas på hans 30 års fest och nu är vi snart där. 

Godkväll på er föresten! 
Klockan är lixom mitt i natten och jag vet inte ens vad jag gör uppe. Eller jo, jag försökte mig på ett tappert försök att färga lite utväxt så la slingor i botten och sen ska ju de där tvättas ur och så vidare, så de gick ju inte på en kvart. Blev iaf lite ljusare i håret och utväxten är längre inte lika markant, så de var värt att vara uppe sent. 
Idag har vi föresten handlat de sista inför lördag. De är visst mer bakom en fest än vad man tror. Då vågar jag knappt tänka på planering inför ett kommande bröllop i framtiden. Men nu är nog allt klart, på fredag åker vi och pimpar lokalen och förbereder allt innan lördagen, så de känns bra. 
Idag är (var) de även onsdag och de innebar ju även viktväktarna för mig. Ett minus på 0.6kg denna vecka och en total viktnedgång på hela -18.5 kg. Nu är de bara -1.5 kg kvar tills man gått ner 20kg. Mitt nästa delmål. Sen är de inte långt kvar tills jag är i mål. Så sjukt stolt över mig själv hittils iaf (som sagt var). 

Nej nu är de torrt i ögonen, dags att blunda. Godnatt :-) 

Kommentarer
Postat av: I

Du är bäst honney❤️❤️

Svar: Du är bäst 😍
Linn

2018-02-08 @ 08:09:46
Postat av: Li

Sjukt grymt av dig! Önskar jag kunde komma igång också. Tränar 4 ggr/vecka men det ger ju inget resultat om jag inte skärper mig med maten. 😬 har tänkt så många gånger att jag ska gå med i vv men får aldrig tummen ur. Tror nog på något sätt att jag inte kommer klara av det. Att det är för omständigt för mig 😤 hur många månader har du hållit på nu?

Svar: Vad duktig du är med träningen 💪🏻
Kan rekommendera VV till alla. Enkelt sätt att gå ner i vikt på. Du registrerar allt via en app och telefonen använder vi ju ändå ”hela tiden”. Man får äta allt och förbjuds inget, gäller bara att göra smarta val så man slipper gå hungrig. Jag har hållit på sen i oktober, tror jag började 10/ 10 så de har faktiskt gått fort... hoppas du hittar ett sätt som passar sig men jag kan som sagt verkligen rekommendera detta. Kör ihop med vänner oxå och alla har fått jätte bra resultat🤗 (alla är småbarns morsor) 🙋🏼‍♀️
Linn

2018-02-08 @ 08:10:32
Postat av: Li

Jag önskar jag hade någon att köra med. Hade nog varit en bra sporre. Men jag ska skärpa mig. Får ta tag i det nu 🙈

Svar: Ja de är alltid peppande att vara två. Men de där fixar du, om du vill och har bestämt dig 😀🤗💪🏻
Linn

2018-02-08 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback