hej

(null)

(null)

(null)

Vilken fin dag vi fick idag! 
Passade på att gå en sväng efter dagens bvc besök. Vilma hade kontroll bara. Kurvan börjar plana ut och hon följer den fint. Hon föddes ju över kurvan med sina 4,6 kilo men idag väger hon 7.8 och har som sagt börjat plana ut. Ingenting spelar ju såklart någon roll, så länge de inte ligger under. Utan konstaterar bara hur de ser ut, om någon skulle undra. 
Vi gick sen hem till Ida och hängde där tills de var dags att gå hem och äta middag. Chrille hämtade med sig Selma efter jobbet och jag och Vilma var hemma lagom tills maten stod på bordet. 
Ikväll har vi förberett med de sista inför morgondagen. Då är de dags att åka ut till festlokalen med alla saker. Skönt att bli av med alla påsar här hemma måste jag medge. 50 flaskor med läsk, 15 plattor med öl och mycket därtill tar sin plats kan jag lova. Kommer äntligen in i min garderob igen, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback