lite mat bilder

Detta är jag i ett nötskal. Äter jätte bra frukost, lunch, middag och så kommer den där fikan fram eller den där fredag och lördagkvällen. Då måste man ju få äta något gott. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bjuder på lite mat och fika bilder idag, då jag insåg att de bara är de jag fotat. 
Idag hade jag Natta över på en fika och så skulle jag ju bara äta frukt. Åt nog mest bulle av oss alla. Livet med 23 points mina vänner, de passar inte som älskar livets goda. Men nått bra gör jag ju uppenbarligen ändå fast man börjat släppt lite på tyglarna. 
Idag efter frukost åkte jag till gymmet där jag spenderade 50 minuter på bandet och körde intervaller. 
Sprang på första gånger på hur länge som helst. Trodde typ inte jag kunde sprina längre. Kanske om en mördare var efter mig men annars nej. Men fick nån feeling efter ett tag och sprang i 10 minuter, sen fortsatte jag. Fort som tusan. Låter inte mycket i nån annans öron kanske. Men för mig som "nyligen" rullade ut ur sängen för att man knappt kom upp med sin stora mage. Var de fantastiskt att låta benen springa. 

Ikväll tror jag föresten vi skippar mellon och forsätter titta på bonusfamiljen. En serie vi hört mycket bra om och började titta på igår. Fem avsnitt plöjde vi oss igenom och la oss 01.30. Hör inte till vanligheterna, men har ni inte sett den kan jag varmt rekomendra den. 

Kommentarer
Postat av: Idiz

Gud va gott ❤️

Svar: 😍👏🏻
Linn

2018-02-25 @ 03:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback