sjukstuga

(null)

(null)

(null)

Lite sådär som Selma ser ut på sista bilden känner vi oss alla idag. Utom Chrille som hittills har klarat sig och är på jobbet. 
Igår kände jag mig förkyld, ont i halsen, huvudet osv. Inatt vakade Selma och lät som ett rivjärn i halsen och hade hög feber. 
Nu nyser Vilma snor, så ja. Alla tre är förkylda helt enkelt. Så länge vi blir friska till helgen så är jag nöjd. Idag myser vi hemma framför film i pyjamas. Tur mamma tog Selma till badhuset igår så hände de något kul inann vi sjukade ner i soffan. Men vet ni. Vi är verkligen aldrig sjuka här hemma, så de gör mig ingenting. Inte för att de är speciellt kul, så är de ändå inte hela världen :-) 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka bilder, älskar ljuset!

Svar: Tack :-) ja man får passa på medan de finns något ljus 😍
Linn

2018-02-05 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback