torsdag

Vilken fin dag vi fick idag. Solen värmde nästan, eller så var de bara vad jag inbillande mig (önsketänkande). 
Vi kom ut på en promenad med Ida och Malin. En sån där mys-promenad och ingen svettig Pw. Vi stannade vi till på affären, fick med mig en ny bukett med tulpaner. Eftersom jag slänge min alla hjärtans bukett imorse som hade gjort sitt. Hittade även ett grytunderlägg här i vårt lilla centrum. Passande med Gnesta såklart ;-) 
Efter promenaden stannade vi till i lekparken. Selma sa för första gången medan hon gungade (och skrattade) "mamma det här är kul" de värmde så i mitt mammahjärta. Då fick hon gunga ända tills mina tår höll på att förvandlas till isbitar i mina gympaskor och de var dags att gå hem. 
Senare slängde jag ihop en omelett, hämtade Ida och vi körde sen ett step pass på gymmet tillsammans. Det var roligt att träna idag. Vi använde även en del hantlar, tror de kommer kännas imorgon. 
Imorgon är föresten Chrille ledig, då han gick på helg idag så vi passar på att storhandla. Skönt med ledig helg och full kyl och frys. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag invigde vi föresten sittdelen till Vilma. Roligt att få vara med lite mer nu när man börjar bli så stor :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback