en bra start på de nya året

Idag tog jag mig ut på en två timmars promenad, de blir allt mer sällan promenader just nu. Skyller på de dåliga vädret. Snart är de även dags att skaffa gymkort så då har jag sen ingenting att skylla på. 
Efter promenaden gick vi till affären för att köpa hallon. Selma älskar hallon och tjatar ofta om de, färska hallon är bäst. Längtar redan till sommaren då vi kan plocka våra egna hallon igen. Vi har massor runt om oss, både godare och billigare. 
Sen gick vi hem för att pyssla lite. Vi pärlade halsband och ritade. Så kul nu när hon blivit större och man kan sitta och göra även såna aktiviteter. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilma har varit en super nöjd bebis idag. Inte alls sådär mammig som hon annars är. 
Hon har legat mestadels själv på golvet. Antar väl att de är roligare nu när man faktiskt kan vända på sig och rulla runt. 
Hon hade även sovit på Chrille under den tiden jag var borta ikväll. 
Idag var de dags för viktväktarna, vägning och möte. 
Förra veckan gick jag dit för att väga mig. +/- 0 visade vågen då. En sån lättnad efter all julmat och fuskade. Så jag var väldigt nöjd med att jag inte hade lagt på mig. Men idag var de desto roligare (trotts nyårs maten) visade vågen -1kg. Snart har jag gått ner hela 15kg och är så otroligt stolt över mig själv så här långt. En bra start på de nya året helt enkelt, nu fortsätter jag så här ända tills jag går i mål! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback