Lek, gymkort, köp & sälj fynd

Vilken härlig dag vi fick ändå. Fullt ös från morgon till kväll, såna dagar gillar jag. 
Efter frukost klädde vi på oss och mötte upp Ida och barnen, tog en promenad och stannade på affären. Dom gjorde sen oss sällskap hem och stannade över på lunch. Fullt ös. Så kul att se dom leka tillsammans alla tre. Snart är även Vilma med i gänget. Blir lixom så varm i hjärtat när jag ser våra barn busa, skratta och ha kul tillsammans. 
Efter middagen så plockade Ida mig, vi åkte till gymmet för att bli med gymkort. Sagt och gjort, nu finns de inga ursäkter! 
Efter de tog vi oss en "roadtripp" till Björnlunda för att Ida skulle köpa ett pippihus hon sett på köp och sälj och jag gjorde sällskap. Hem kom även jag med en ny leksak. Hoppetossa (pippis pappas båt) och nya gubbar fyndade även jag. Nu är båten rengjord, alla gubbar fick en omgång i diskmaskinen och en nöjd Selma. Ibland älskar man ju ändå köp & sälj. Just dessa leksaker kostar annars skjortan. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback