lite olika

Godmogon! 

Jag kunde godkänna en komentar av tre i inlägget under. Så jag har läst och sett men kan tyvärr inte svara och publicera just nu. Ska prova igen senare. Tycker bloggen ofta krånglar. Hatar när man skrivit ett helt inlägg och sen ska jag bara ladda upp en bild och så försvinner all text. Suck! 

Nu är de dags att gå upp och äta frukost. Vi äter alltid sen frukost här hemma eftesom jag älskar att ligga och dra mig. Selma är så van nu och roar sig själv inne på sitt rum. Ibland i en två timmar innan vi faktiskt går upp. Ingen av oss blir ändå hungrig på en gång så de passar oss, mest mig. Haha! Finns ju inget skönare än att ligga och dra sig. En vacker dag ska man återgå till jobb och förskolor så jag passar på medan de är möjligt helt enkelt ;-) 

Såhär ser min frukost ut nästan varje dag. 
Ibland havrekuddar och blåbär på yoghurten men godast är äpple och kanel. Och de bästa av allt är att de är 0points för hela skålen. 
Förra onsdagen stod jag still igen på vågen, hoppas de hänt något ikväll. Man märker att viktnedgången går trögare nu. De första veckorna rasade jag i vikt medan de nu har planat av, men de är så de är. Har gått ner en del och kroppen börjar vänja sig vid de nya intaget medan den förut choklades. 

(null)

(null)

Ser nu att detta var gårdagens lunch, frukost till lunch är gott. Jag brukar slltså inte dricka pepsi max till frukost utan ta en kopp te. Även om jag skulle vilja. Nästan att man skulle vilja borsta tänderna i pepsi max. Har inga problem med att dricka en flaska om dagen, men de gör jag inte. Som tur är, men skulle vilja haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback