☀️

Kan detta ha varit den varmaste dagen i världshistorian? kändes som det iaf.

Gav till och med Vilma 11 månader gammal en glass. Som hon frossade, tre tuggor sen var den där pinnen slut. Hon vägrade allt som jag erbjöd så tänkte att vem vill inte ha en glass i värmen? 
Har hört att man blir slappre med barn nummer två, haha. 

Utöver lekparkshäng och en dag hemma på altanen så åkte jag till Jessica på eftermiddagen. 
Vi satt ute tillsammans med Ida fram tills nu, då jag precis kom hem. Även Malin kom förbi en stund. Härlig kväll med massa tjejsnack, sånt är alltid välommmet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Där under satt barnen idag och lekte i sanden 👆🏻 blev svalare sand desto mer de grävde. Tycker de är så galet svårt att hitta på något i värmen. Stranden hänger jag dock mer än gärna på men just nu känner jag mig ganska mätt på solen. Svensson och klaga på vädret, jag vet. Men svårt att hitta på något i värmen med två små, både inne och ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback