kvällsugglan

Hej på er! 

Här hemma somnade alla redan vid 20 och jag har suttit uppe, eller ute på altan och patat med Ida i telefon och druckit ett glas rött. 
Nu är de dock dags att lägga mig i sängen bredvid alla andra. Ikväll sover alla i sovrummet. Selma kom in för en stund sen och yrade omkring helt genomsvettig. Värmen är som sagt, väldigt jobbig nu främst för de små. Kvällstid när man ska sova är värst tycker jag, annars är de såklart trevligt när man ligger på stranden. Känns ju som att man är utomlands. 
En flaska vatten drack hon iaf sen somnade om bredvid de andra två, framför fläkten som går på högvarv. 

Nu ska jag som sagt sova jag med. Imorgon håller vi oss borta från solen på förmiddagen och åker in till Södertälje för att hämta ut våra pass hos polisen som kommit.
Jag och Vilma tog nya pass här för en vecka sen, så nu är de klara. 
När vi ändå är i Tälje så passar vi på att göra lite ärenden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag grillade vi bl.a. avokado till middag. Usch så äckligt de var, smakade kartong. Vi har sett såna recept och jag trodde att allt man la på grillen smakade lite bättre än innan, men absolut inte avokado. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen glas rött.... trodde du promenerade runt i cirklar å åt chirre hihi

Svar: Gjorde båda 😂👍🏻💋
Linn

2018-07-17 @ 23:45:25
Postat av: Linn

Man måste ju variera sig efter alla dessa timmar i lurarna. Får ju träsmak tillslut 😁😂❤️👆🏻

2018-07-17 @ 23:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback