längtar efter svalare dagar

En liten uppdatering såhär mitt i natten (snart). 
Kladdiga och galet varma dagar passerar. Igår gav jag mig på en storstädning och den tog mig hela dagen. Man var ju tvungen att pausa mellan varje moment. Sex eller sju maskiner tvätt hann jag också med, tackar vet jag torktumlare. Aldrig haft de innan, men vad mycket mer man hinner tvätta då ställningen inte blir full. Perfekt för sängkläder, handdukar och sånt som jag tvättade igår, som annars tar upp all plats. 

Idag kom vi ut en stund mitt på dagen. Barnen lekte i lekparken innan vi gick ner och doppade oss. Sen åkte vi och handlade. Njöt av ac:n inne på Hemköp. Hoppas prognosen stämmer att de ska bli svalare nästa vecka, för detta är olidligt. 
Hur som. Idag avslutade jag dagen med mils rundan med Jessica. Nu har jag suttit uppe och ugglat i min ensamhet alldeles för länge. Dags att sova, imorgon väntar en dag i taxinge med Alexandra, Anna och alla barnen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Haha roliga bilder. Men hellre inlägg med bilder, än utan. Men de är de jag tagit de senaste två dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback