måndag igen

Dagen har spenderats på öppna förskolan. Selma pysslade nästan hela tiden. Där finns de ju så mycket roligt att pyssla med där. 

Efter besöket rullade vi ner mot nya radhuset, var tvungen att mäta köksluckorna. För att sen kunna få en offert på vad de skulle kosta oss att lämna in allt på lackering. Vi är som sagt sugna på gråa luckor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen var de bara raka väven hem för att börja med maten. Eller idag blev de rester, så gjorde bara en tomat och mozzarellasallad till de. De är ju verkligen så himla gott! 

(null)

(null)

Och så lite frukt till fika efter maten. Vi kan faktiskt fika med nått annat än glass här hemma, haha. Även om jag måste erkänna att de blir i snitt en om dagen just nu ☀️ 
Idag var de förresten lite mildare ute, skönt om ni frågar mig. Vill gärna ha värme men dessa dagar har varit extrema. Då vill man bara hänga på stranden, men har man annat för sig blir precis allt olidligt. Som att stå i köket och laga mat, sova på kvällen eller att hoppa in i en stekhet bil. 
Men nu ska jag inte vara den som är den, Maj månad har varit fantastisk. 

Kommentarer
Postat av: Li

Jag håller med. Igår var alldeles lagom. Jag kunde gå min långpromenad igen utan att få typ andnöd av hettan. 😂 men idag, ja då har vi inte ens gått utanför dörren för nu fryser jag ist. Aldrig är man nöjd. Haha

Svar: Haha så är de verkligen 😂👍🏻
Linn

2018-06-05 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback