många beckar små

(null)

(null)

Jag har ändå lite svårt att hålla mig från bloggen! 

Idag har varit en riktigt effektiv dag här hemma. Jag har fått så mycket gjort. 
Packat flera kartonger, så nu är äntligen nästan alla skåp i köket snart tomma. Var tvungen att sluta då tidningarna tog slut, haha. 
Jag har sålt av de sista möblerna här hemma. Så skönt att bli av med de gamla, nu blir de mindre att flytta när de väl är dags. 
Jag har även suttit i telefonmöte med banken i 1.5 timma. Så idag kan jag verkligen lägga mig "lättare". 
Så härligt att få bocka av vissa saker nu, när de är så mycket. 

Resterande dagar denna vecka ser såklart likadana ut. Fram emot helgen ska vi försöka komma iväg till Ikea och köpa beslag till luckorna och lite sånt. Vi ska även beställa soffan. Min dröm soffa, som egentligen var lite för dyr för vår budget just nu. Men, vill absolut inte vara skrytsam, men vill ändå dela med mig. Jag har sålt av saker för näsan 10000kr. Helt otroligt ändå. Via köp och sälj! 
Så nu kan vi köpa soffan med gott samvete, känns så kul. Mycket tid ligger bakom alla dessa annonser, planering och telefonen piper konstant. Men nu har alla hämtat sina saker, en efter en och vi kan snart slå till på den där soffan som man inte kunnat släppa sen man såg den för första gången.
Så tänk på de hörni, de som man kanske inte tror är något värde i, kan bli mycket i slutändan. 
Önska jag hade mer tid kring detta dock. Då skulle jag anordnat med loppis. För de är ändå så mycket små krafs som åker till tippen. Lampor, krukor, ljuslyktor, ja sånt, som jag inte orkat sälja via köp och sälj. Men men nu är de snart dags för sängen. Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Tips är att skänka till tex Stadsmissionen, Röda Korset (Kupan) eller liknande om grejerna är hela :)

Svar: Också tänkt på de, ska göra de med vissa saker som känns tråkiga att kasta 😃👌🏻
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback